Nova Finanse | Prowadzenie księgowości, kadry i płace, windykacja długów Malbork
Nasza kancelaria świadczy kompleksowe usługi w zakresie księgowości dla firm, oraz outsourcing kadr i płac. Podejmujemy również działania windykacyjne i skup wierzytelności.
15567
page-template-default,page,page-id-15567,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
 

Nasza oferta

Biuro rachunkowe oferuje kompleksowe oraz profesjonalne usługi księgowe. Prowadzimy księgi rachunkowe w sposób rzetelny oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. W ramach uproszczonych form księgowości zajmujemy się prowadzeniem karty podatkowej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a także ryczałtu ewidencjonowanego.

 

Pomagamy naszym Klientom w sprawach dotyczących zakładania oraz likwidacji podmiotu gospodarczego.

 

Zapewniamy także doradztwo w zakresie bieżącego funkcjonowania firmy. Przygotowujemy rozliczenia roczne oraz okresowe sprawozdania finansowe. Reprezentujemy interesy naszych Klientów przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym.

 

Obsługujemy mikro, małe oraz średnie przedsiębiorstwa z wielu branż. Naszą kadrę tworzą wykwalifikowani specjaliści w swojej dziedzinie. Do każdego Klienta podchodzimy w sposób indywidualny.

Świadczymy fachowe usługi w zakresie kadr i płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także normami etyki zawodowej. Specjalizujemy się w sporządzaniu umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę. Przygotowujemy także niezbędną dokumentację na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W sposób profesjonalny doradzamy jak prawidłowo prowadzić akta osobowe pracowników oraz stale monitorujemy obowiązki pracodawcy wobec organów administracji publicznej.

 

Oferujemy naszym Klientom specjalistyczne doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów pracowniczych, Prawa Cywilnego oraz Prawa Pracy. Naszą ofertę kierujemy do wszystkich przedsiębiorców prowadzących wyłącznie outsourcing kadr i płac, a także naszych obecnych zleceniodawców korzystających z kompleksowej obsługi księgowej.

Firma w Niemczech – Consulting – Rejestracja działalności

Założenie spółki na terenie Niemiec czy samozatrudnienie w Niemczech może być świetną okazją biznesową, o czym przekonało się już wielu naszych Klientów.

Doradzimy:

  • jak zgłosić polską firmę w Niemczech,
  • jak założyć firmę na terenie Niemiec,
  • jak odpowiednio wybrać nazwę,
  • gdzie zlokalizować siedzibę firmy w Niemczech,
  • jaką formę prawną wybrać, aby była jak najmniej skomplikowana i odpowiadała profilowi działalności,
  • jak ubezpieczyć się na terenie Niemiec.

 

Ponadto współpracujemy z biurem w Hamburgu – Euro Office Agnieszka Klinkosz

Zależy nam, aby współpraca z Kancelarią Nova Finanse zapewniła Państwu, wymierne korzyści i wsparcie, poprzez skorzystanie z nowoczesnych narzędzi w zapobieganiu zawierania ryzykownych umów oraz skuteczniejszym ściąganiu należności od dłużników. Jako wsparcie w dochodzeniu własnych wierzytelności Kancelaria oferuje:

 

  • Działania zmierzające do polubownego uregulowania zaległości: wysyłanie wezwań do zapłaty, prowadzenie czynności negocjacyjnych oraz ugodowych;
  • Wspieramy w procesach obniżenia ryzyka związanego z nawiązaniem współpracy z nierzetelnym partnerem – weryfikacja wiarygodności płatniczej Państwa kontrahenta;
  • Zamieszczamy Państwa wierzytelności na giełdzie długów – kupdlug.pl
  • Pomagamy w sprzedaży wierzytelności

 

Jesteśmy Partnerem Handlowy Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. oraz Krajowego Biura Informacji Gospodarczej. 

Zakładanie firmy

Czy możliwe jest założenie firmy na jednej wizycie w biurze rachunkowym? W miłej atmosferze przy filiżance kawy? Bez konieczności wizyt w urzędach? MOŻLWE! a u nas jest standardem.

Otwórz rachunek bankowy

Jesteśmy partnerem Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych. Możemy zaoferować naszym klientom bogaty zakres usług oraz nowoczesne narzędzia wspierające ich biznes.

Otwórz biznesowe konto firmowe z gwarancją niezmienności ceny przez 2 lata. Darmowe usługi gwarantowane w rachunku bankowym:

 

  • otwarcie i prowadzenie konta
  • internetowe przelewy krajowe w PLN
  • internetowe przelewy w EUR do krajów UE oraz Islandii, Norwegii, Liechtensteinu i Szwajcarii
  • karta debetowa (dotyczy kart Mastercard Debit Business, Visa Business Debit)
  • bankomaty mBanku, Planet Cash, Euronetu, Santander
  • wpłatomaty mBanku, Planet Cash, Cashline, Euronetu

 

Dodatkowo możesz skorzystać z programu mOrganizer finansów do prowadzenia finansów firmy:

  • wystawisz faktury, a mOrganizer przypilnuje płatności i wyśle przypomnienia do Twoich klientów,
  • zrobisz zdjęcie faktur kosztowych, a system odczyta z nich dane i przygotuje przelew tylko do zatwierdzenia,
  • zdalnie przekażesz faktury swojej księgowej i zachowasz skany w e-archiwum,
  • system automatycznie połączy faktury z płatnościami i będziesz na bieżąco wiedzieć co należy zapłacić.

System obsługi online

Współpraca z naszym biurem jest mozliwa drogą tradycyjną ale umożliwiamy też obsługę on-line, dzieki czemu kient nie musi osobiście pojawiać się w biurze. Ponadto ma dostęp do swoch dokumentów w każdym czasie i z kazdego miejsca.

Działamy na systemie obsługi online wykorzystującym bankowość elektroniczną. Jaki korzyści ma z tego nasz klient?

 

  • Bezpłatny dostep do programu do wystawiania faktur,
  • Możliwość korzystanie z wielu dostepych szablonów faktur sprzedaży,
  • Szybkie i wygodne przesyłanie dokumentów do księgowania także przez aplikację w telefonie. Wystarczy zrobić zdjęcie faktury lub rachunku i wysłać.
  • Skany wszystkich dokumentów księgowych w jednym miejscu i dostep do niech w każdym czasie i z każdego miejsca,
  • Opłacanie faktur kosztowych jednym kliknięciem – dzięki systemowi OCR (szybkie wprowadzanie danych z faktur),
  • Kontrola niezapaconych faktur (łatwe łączenie faktur z płatnościami),
  • Informacja o wysokośći podatków oraz ZUS do zapłaty bezpośrednio w bankowości elektronicznej.

Na życzenie naszych Klientów pomagamy w sprawach:

obsługi prawnej – proponujemy konsultację ze specjalistami w dziedzinie prawa cywilnego i administracyjnego w sprawach związanych z prowadzoną przez Państwa działalnością. Ułatwiamy podjęcie kontaktu z kancelarią adwokacką w różnych przypadkach dotyczących działalności przedsiębiorstwa,

 

dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy – umożliwiamy podjęcie współpracy ze specjalistami ds. BHP, zarówno  w zakresie przeprowadzania szkoleń dla zatrudnianych pracowników, jak i stałego nadzoru realizacji obowiązków pracodawcy w tych przedsiębiorstwach, w których w związku z liczbą zatrudnionych osób istnieje taka konieczność.

 

związanych z zakupem oraz rejestracją kas fiskalnych – ułatwiamy kontakt z ekspertem w zakresie doboru i zakupu kas rejestrujących, przeprowadzamy procedurę rejestracji kasy w urzędzie skarbowym.

 

wymagających wsparcia agencji detektywistycznej – współpracujemy z najlepszymi agencjami detektywistycznymi. Oferujemy rozwiązania w następujących zakresach:

 

  • ustalania numerów Ksiąg Wieczystych
  • ustalania posiadanych ruchomości
  • pozyskiwania informacji o osobach (adresy, miejsca pobytu, miejsca pracy, rozwój osobisty i zawodowy, sytuacja finansowa i rodzinna).

Informacja ogólna dla wszystkich typów usług:

Wszystkim zainteresowanym współpracą proponujemy najpierw spotkanie celem omówienia współpracy, jej zasad i oczekiwań.  Klientom, którzy dopiero zakładają działalność gospodarczą takie spotkanie ma również na celu przybliżenie praw i ciążących na przedsiębiorcy obowiązków. 

 

Orientacyjną cenę za obsługę miesięczną wyliczysz samodzielnie za pomocą kalkulatora.

    Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu novafinanse.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  NOVA FINANSE, Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Małgorzata Klinkosz, ul. Marii Konopnickiej 4/15 82-200 Malbork, udostępnionych przeze mnie danych osobowych na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych oraz moje uprawnienia. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez kontakt z Administratorem pod adresem biuro@novafinanse.pl, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych - Obowiązek Informacyjny

    Szybki kontakt

    Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania skorzystaj z zamieszczonego formularza kontaktowego. Nasz pracownik skontaktuje się z Panem/Panią najszybciej jak to będzie możliwe.